Z Mieszkańcami i dla Mieszkańców
Winieta 1
Winieta 1
Co zrobić, jeśli chodnik przed moim budynkiem należącym do spółdzielni nie jest odśnieżony?

Obowiązek odśnieżenia chodnika przed nieruchomością należy do właściciela budynku, a w tym tym konkretnym przypadku, do zarządcy budynku, którym jest spółdzielnia mieszkaniowa. Należy wtedy zgłosić zaniedbanie bezpośrednio do administracji spółdzielni, a jeżeli to nie skutkuje można zgłosić brak odśnieżenia chodnika na telefon alarmowy Straży Miejskiej - 986.

Należy dodać, że obowiązek ten powinien być realizowany codziennie do godz. 8.00, a w przypadku intensywnych opadów śniegu w ciągu 6 godzin od ustania opadów.

Nieodśnieżone tereny miejskie należy zgłaszać do Dyżurnego Inżyniera Miasta - 58 524 45 00 (całodobowo).