STRAŻ MIEJSKA W GDAŃSKU ul. Elbląska 54/60 80-724 Gdańsk
ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze strażnika miejskiego: KIEROWNIK REFERATU
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- ukończone 21 lat,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nienaganna opinia,
- sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej,
- co najmniej 4-letni staż pracy lub co najmniej 3 lata wykonywania działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.
- Wymagania dodatkowe (pożądane):
- wykształcenie wyższe kierunek: prawo, administracja,
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa, w tym aktów prawnych regulujących działalność straży miejskich a w szczególności Kodeksu wykroczeń i Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia,
- ukończony kurs podstawowy dla strażników gminnych/miejskich,
- doświadczenie i umiejętności w zarządzaniu zespołami ludzkimi,
- umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach kryzysowych,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- dyspozycyjność,
- odpowiedzialność,
- odporność na stres,
- umiejętność podporządkowania się szczególnej dyscyplinie służbowej,
- umiejętność analitycznego myślenia oraz interpretacji danych,
- wysoka komunikatywność, bezstronność, obiektywizm, samodzielność i dokładność,
- doświadczenie w pracy w jednostkach działających na rzecz porządku publicznego.
- Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie między innymi:
- kierowanie i organizacja pracy w Referacie Wykroczeń, do którego zadań należy w szczególności prowadzenie czynności wyjaśniających w sprawach o wykroczenia, sporządzenie wniosków o ukaranie, ewidencja spraw o wykroczenia, udział w rozprawach przed sądami, wnoszenie środków odwoławczych,
- nadzór nad terminową realizacją zadań oraz dokumentacją prowadzoną przez podległych pracowników,
- utrzymywanie stałej współpracy z Sądami w sprawach o wykroczenia.
- Warunki pracy:
- praca na terenie gminy Gdańsk,
- pierwsza umowa o pracę na czas określony do 12 miesięcy,
- praca dwuzmianowa / czas pracy 8 godzin dziennie z możliwością przedłużenia do 12 godzin w równoważnym systemie czasu pracy,
- przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy przez wszystkie dni tygodnia,
- wynagrodzenie zasadnicze od 2871zł. do 2950 zł. (ostateczna kwota będzie uzależniona od posiadanego doświadczenia i kompetencji),
- dodatek funkcyjny w wysokości do 115% minimalnego wynagrodzenia w I kat. zaszeregowania w Straży Miejskiej w Gdańsku,
- premia regulaminowa,
- dodatek za staż pracy,
- planowane zatrudnienie od 1 września 2014 r.
- Liczba etatów:
- 1 etat
- Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (do pobrania na stronie internetowej: www.strazmiejska.gda.pl lub BIP Straży Miejskiej w Gdańsku),
- kserokopia książeczki wojskowej (strony z wpisami, oryginał do wglądu),
- kserokopię dyplomu ukończenia uczelni (oryginał do wglądu),
- oświadczenie o niekaralności oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu realizacji procesu rekrutacji (do pobrania na stronie internetowej: www.strazmiejska.gda.pl lub BIP Straży Miejskiej w Gdańsku).
- Termin i miejsce składania dokumentów:
- Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert zawierających komplet wymaganych dokumentów w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko Kierownik referatu” prosimy składać w Kancelarii Straży Miejskiej w Gdańsku przy ul. Elbląskiej 54/60 w terminie do dnia 30.07.2014r. do godz. 15.30.
- Informacje:
- Niekompletne aplikacje, nie podpisane własnoręcznie lub oferty, które wpłyną do Straży Miejskiej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.