Straż Miejska w Gdańsku, ogłasza nabór na wolne stanowiska urzędnicze strażnika miejskiego:
od Młodszego inspektora do Starszego inspektora ds. komunikacji społecznej
- Wymagania niezbędne na powyższe stanowisko:
- obywatelstwo polskie,
- ukończone 21 lat,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nienaganna opinia,
- sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe: socjologia, dziennikarstwo, komunikacja społeczna, public relations, politologia,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej.
- Wymagania dodatkowe - mile widziane:
- biegła znajomość obsługi aplikacji biurowych, programów graficznych, audiowizualnych DTP,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie w komunikacji społecznej bądź pełnienie funkcji rzecznika prasowego,
- prawo jazdy (B),
- praktyczne umiejętności przygotowania i zarządzania projektami,
- umiejętność obsługi forów i portali społecznościowych,
- ukończony kurs podstawowy dla strażników gminnych/miejskich.
- Ogólny zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku:
- inicjowanie i podejmowanie działań zmierzających do poprawy komunikacji społecznej pomiędzy mieszkańcami a Strażą,
- realizacja założeń polityki informacyjno-prasowej oraz promowanie właściwego wizerunku Straży w mediach,
- doraźne pełnienie obowiązków rzecznika prasowego,
- gromadzenie i analizowanie informacji o działalności Straży publikowanych w środkach masowego przekazu oraz przygotowanie wyjaśnień i polemik,
- opracowanie i realizacja projektów promujących działania Straży,
- archiwizacja informacji medialnych dotyczących działalności Straży,
- współpraca z innymi komórkami Straży w zakresie realizowanych zadań,
- ochrona porządku publicznego na terenie Miasta Gdańska,
- realizacja zadań i obowiązków nałożonych przez Ustawą o strażach gminnych i akty prawa miejscowego.
- Warunki pracy:
- praca dwuzmianowa,
- do 12 godzin w równoważnym systemie czasu pracy,
- przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy przez wszystkie dni tygodnia,
- umowa o pracę na czas określony,
- planowane zatrudnienie od 15 kwietnia 2013 r.
- Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz personalny kandydata (do pobrania na stronie BIP Straży Miejskiej),
- kserokopia książeczki wojskowej (strony z wpisami, oryginał do wglądu),
- kserokopię dyplomu ukończenia szkoły średniej lub uczelni (oryginał do wglądu),
- oświadczenie o niekaralności dla strażnika miejskiego (do pobrania na stronie BIP Straży Miejskiej w Gdańsku).
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty zawierające komplet wymaganych dokumentów w zaklejonej kopercie z dopiskiem „oferta pracy na stanowisko Młodszy inspektor - Starszy inspektor ds. komunikacji społecznej” prosimy składać w Kancelarii Straży Miejskiej w Gdańsku przy ul. Elbląskiej 54/60 do dnia 05.03.2013r. do godz. 15.30.
Informacje:
Aplikacje niekompletne, zawierające dokumenty własnoręcznie nie podpisane lub które wpłyną do Straży Miejskiej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.