Straż Miejska w Gdańsku, ogłasza nabór na wolne stanowiska urzędnicze strażnika miejskiego:
od Aplikanta do Starszego specjalisty
- Wymagania formalne na powyższe stanowisko:
- obywatelstwo polskie,
- ukończone 21 lat,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nienaganna opinia,
- sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie średnie,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej.
- Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe o kierunku humanistycznym, prawo, administracja, zarządzanie bezpieczeństwem,
- ukończony kurs podstawowy dla strażników gminnych/miejskich,
- podstawowa znajomość Ustawy o strażach gminnych oraz aktów prawnych z zakresu samorządu gminnego,
- dyspozycyjność,
- odporność na stres,
- umiejętność podporządkowania się szczególnej dyscyplinie służbowej,
- umiejętność pracy w grupie,
- znajomość topografii Gdańska,
- podstawowa znajomość obsługi komputera,
- znajomość języków obcych,
- prawo jazdy (A, B),
- zamieszkanie na terenie Trójmiasta.
- Ogólny zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku:
- ochrona porządku publicznego na terenie Miasta Gdańska,
- realizacja zadań i obowiązków nałożonych przez Ustawą o strażach gminnych i akty prawa miejscowego.
- Warunki pracy:
- praca patrolowa,
- praca dwuzmianowa lub trzyzmianowa,
- do 12 godzin w równoważnym systemie czasu pracy,
- przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy przez wszystkie dni tygodnia,
- umowa o pracę na czas określony,
- planowane zatrudnienie od 2 kwietnia 2013 r.
- Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz personalny kandydata (do pobrania na stronie BIP Straży Miejskiej)
- kserokopia książeczki wojskowej (strony z wpisami, oryginał do wglądu),
- kserokopię dyplomu ukończenia uczelni (oryginała do wglądu),
- oświadczenie o niekaralności (do pobrania na stronie BIP Straży Miejskiej)
- oświadczenie o treści:
- „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Straż Miejską w Gdańsku zawartych w ofercie pracy, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883 z późn. zm.),
- zaświadczenie lekarskie (od lekarza medycyny rodzinnej, lekarza internisty lub lekarza medycyny sportowej) stwierdzające: Zdolna/y do wykonywania ćwiczeń fizycznych” lub „Zdolna/y do udziału w teście sprawnościowym”.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty zawierające komplet wymaganych dokumentów w zaklejonej kopercie z dopiskiem „oferta pracy na stanowisko od Aplikanta do Starszego specjalisty” prosimy składać w Kancelarii Komendy Straży Miejskiej w Gdańsku przy ul. Elbląskiej 54/60 do dnia 28.01.2013r. do godz. 15.30.
Informacje:
Aplikacje niekompletne, własnoręcznie nie podpisane lub które wpłyną do Straży Miejskiej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.