Z Mieszkańcami i Dla Mieszkańców
Kanał RSS Twitter Kanał YouTube

Komendant Straży Miejskiej w Gdańsku lub wyznaczony Zastępca Komendanta przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Straży Miejskiej ul. Elbląska 54/60, 80-724 Gdańsk w każdą środę w godzinach 14:00-16:00 po uprzednim umówieniu (tel. 58 301-30-11).

Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. 2002 nr 5 poz. 46) skargi mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu. Skargi niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpatrzenia.

Straż Miejska w Gdańsku umożliwia składanie skarg za pomocą systemu Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP). Skargi będą docierać do Straży Miejskiej w Gdańsku tylko w przypadku wykorzystania profilu zaufanego, czyli metody potwierdzania tożsamości obywatela w systemach elektronicznej administracji lub przy pomocy bezpiecznego podpisu elektronicznego (weryfikowanego certyfikatem kwalifikowanym). W przeciwnym razie będzie pojawiał się komunikat: „Brak prawidłowego podpisu na dokumencie”.

Zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego skargi rozpatrywane będą bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca i przesyłane w formie pisemnej na adres korespondencyjny podany w piśmie.

Jak uzyskać profil zaufany?

ePuap - Elektroniczna Skrzynka Podawcza