Z Mieszkańcami i Dla Mieszkańców
Kanał RSS Twitter Kanał YouTube

Straż Miejska w Gdańsku, ogłasza nabór na wolne stanowiska urzędnicze strażnika miejskiego:

od Aplikanta do Starszego specjalisty

  1. Wymagania formalne na powyższe stanowisko:
    • obywatelstwo polskie,
    • ukończone 21 lat,
    • korzystanie z pełni praw publicznych,
    • nienaganna opinia,
    • sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
    • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
    • wykształcenie średnie,
    • uregulowany stosunek do służby wojskowej.
  2. Wymagania dodatkowe:
    • wykształcenie wyższe o kierunku humanistycznym, prawo, administracja, zarządzanie bezpieczeństwem,
    • ukończony kurs podstawowy dla strażników gminnych/miejskich,
    • podstawowa znajomość Ustawy o strażach gminnych oraz aktów prawnych z zakresu samorządu gminnego,
    • dyspozycyjność,
    • odporność na stres,
    • umiejętność podporządkowania się szczególnej dyscyplinie służbowej,
    • umiejętność pracy w grupie,
    • znajomość topografii Gdańska,
    • podstawowa znajomość obsługi komputera,
    • znajomość języków obcych,
    • prawo jazdy (A, B),
    • zamieszkanie na terenie Trójmiasta.
  3. Ogólny zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku:
    • ochrona porządku publicznego na terenie Miasta Gdańska,
    • realizacja zadań i obowiązków nałożonych przez Ustawą o strażach gminnych i akty prawa miejscowego.
  4. Warunki pracy:
    • praca patrolowa,
    • praca dwuzmianowa lub trzyzmianowa,
    • do 12 godzin w równoważnym systemie czasu pracy,
    • przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy przez wszystkie dni tygodnia,
    • umowa o pracę na czas określony,
    • planowane zatrudnienie od 2 kwietnia 2013 r.
  5. Wymagane dokumenty:
    • CV,
    • list motywacyjny,
    • kwestionariusz personalny kandydata (do pobrania na stronie BIP Straży Miejskiej)
    • kserokopia książeczki wojskowej (strony z wpisami, oryginał do wglądu),
    • kserokopię dyplomu ukończenia uczelni (oryginała do wglądu),
    • oświadczenie o niekaralności (do pobrania na stronie BIP Straży Miejskiej)
    • oświadczenie o treści:
      • „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Straż Miejską w Gdańsku zawartych w ofercie pracy, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883 z późn. zm.),
    • zaświadczenie lekarskie (od lekarza medycyny rodzinnej, lekarza internisty lub lekarza medycyny sportowej) stwierdzające: Zdolna/y do wykonywania ćwiczeń fizycznych” lub „Zdolna/y do udziału w teście sprawnościowym”.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty zawierające komplet wymaganych dokumentów w zaklejonej kopercie z dopiskiem „oferta pracy na stanowisko od Aplikanta do Starszego specjalisty” prosimy składać w Kancelarii Komendy Straży Miejskiej w Gdańsku przy ul. Elbląskiej 54/60 do dnia 28.01.2013r. do godz. 15.30.

Informacje:

Aplikacje niekompletne, własnoręcznie nie podpisane lub które wpłyną do Straży Miejskiej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Poprzedni artykułAkcja Abonament Następny artykułAkcja Pupil c.d.